织韶成诗

在此纪录的点点滴滴,都会成为某个伤神时的特效药

who am i 歌詞意譯

Who am I

我是誰? / 我有什麼身份?

that the Lord of all the earth

Would care to know my name

Would care to feel my hurt.

讓世界之主

在意我的名

在意我心身的傷痕

Who am I

我是誰? / 我有什麼身份?

that the Bright and Morning Star

Would choose to light the way

For my ever wandering heart.

讓那光耀的晨星

甘願(為我)照亮前道

只為了我那彷徨不安的心靈

Not because of who I am

But because of what You've done

Not because of what I've done

But because of who You're

非因我有何名

而是你的作為

非因我行何事

全是因你之名

I am a flower quickly fading

Here today and gone tomorrow

我如一朵迅速凋零的花

今天盛放,明天枯萎

A wave tossed in the ocean

如大海上的浪花

A vapor in the wind

若風中的輕煙

Still You hear me when I'm calling

直到你回應我的呼喊

Lord, You catch me when I'm falling

神啊,你於我墜下時抓緊了我

And You've told me who I am

然後告訴了我的新生

I am Yours, I am Yours

我屬於你X2

Who am I

我是誰? / 我有什麼身份?

that the eyes that see my sin

我的罪行在你眼下無所遁形

Would look on me with love and watch me rise again.

但那慈愛的目光沒有離棄,細看我如何再次站起

Who am I

我是誰? / 我有什麼身份?

that the Voice that calmed the sea

能讓平息洶湧波濤的聲音

Would call out through the rain

於雨中呼招

And calm the storm in me

平息我心底的風雨

not because of who I am

but because of what You done

not because of what I done

but because of who you are

非因我有何名

全歸你的作為

非因我行何事

全是因你之名

I am a flower quickly fading

Here today and gone tomorrow

我如一朵迅速凋零的花

今天盛放,明天枯萎

A wave tossed in the ocean

如大海上的浪花

A vapor in the wind

若風中的輕煙

Still You hear me when I'm calling

直到你回應我的呼喊

Lord, You catch me when I'm falling

神啊,當我墜下時您抓緊了我

And You've told me who I am

宣告了我是誰

I am Yours, I am Yours

我是屬你之民x2

not because of who I am

but because of what You done

not because of what I done

but because of who You are

非關我有何名

全賴你的作為

非因我行何事

只是因你之名

I am a flower quickly fading

Here today and gone tomorrow

我如一朵迅速凋零的花

今天盛放,明天枯萎

A wave tossed in the ocean

如大海上的浪花

A vapor in the wind

若風中的輕煙

Still You hear me when I'm calling

直到你回應我的呼喊

Lord, You catch me when I'm falling

神啊,你挽救墮落的我

And You've told me who I am

然後告訴了我的新生

I am Yours, I am Yours

我全屬你X2

Whom shall I fear

Whom shall I fear

我還能懼怕什麼X2

'Cause I am Yours

因為我屬於你

I am Yours

我全屬袮

评论

© 织韶成诗 | Powered by LOFTER